"Palme, träsket och mordrättegångarna" har premiär i TV3 i kväll. "Palme, träsket och mordrättegångarna" har premiär i TV3 i kväll. Jag såg bara de två-tre första avsnitten när jag var i Sverige i april, men när jag fick höra speakern säga något om “trovärdiga knarkare” (inte ordagrant) tappade jag lusten. Hylins infallsvinkel anges redan i programseriens namn: Palme, träsket och mordrättegångarna. Posted in Kulturellt | No Comments ... Läs nu också Gunnars briljanta, nästan smärtsamt detaljerade analys av Mikael Hylins tv-serie “Palme, träsket och mordrättegångarna”. Programledare: Thomas Nordegren Bisittare: Louise Epstein Producent: Thella Johnson. Läs nu också Gunnars briljanta, nästan smärtsamt detaljerade analys av Mikael Hylins tv-serie “Palme, träsket och mordrättegångarna”. Jonathan Coes recension in New Statesman här. Programledare: Thomas Nordegren Bisittare: Louise Epstein Producent: Thella Johnson. Allt färre svenskar deltar i begravningar. "Palme, träsket och mordrättegångarna" har premiär i TV3 i kväll. Såväl Björk som Baer – och för övrigt också Åsgårds samarbetspartner Jan Olsson – hävdar att ett proffs skulle ha lämnat kvar vapnet på brottsplatsen. Träsket var, som han berättar i TV-serien, det inofficiella namnet på ett område på Norrmalm som omfattade just kvarteren kring mordplatsen. Störningslampan som håller jobbiga kollegor borta. Vilka nya uppgifter har Hylin att komma med? Störningslampan som håller jobbiga kollegor borta. Allt färre svenskar deltar i begravningar. Vilka nya uppgifter har Hylin att komma med? ... Och borde vi ha fler skitstövlar i våra liv som vill stoppa våra drömmar? (Se Palme, träsket och mordrättegångarna del 2 och del 7.)